Ajuda a la recerca i hospitals

Unitat d’Oncologia Pediàtrica Integrativa

Després de la nostra experiència, a la Fundación Xana creiem fermament en la importància d’aplicar la medicina integrativa per ajudar al benestar dels pacients durant i després del procés de malaltia. Per això, la Fundació Xana col·labora amb la Unitat d’Oncologia Pediàtrica Integrativa de l’Hospital Sant Joan de Déu (UOPI), primera unitat a Espanya amb aquestes característiques, la filosofia de la qual compartim i a la qual donem suport des de la nostra Fundació.

Fundada el 2019, la UOPI treballa per donar resposta a les necessitats dels nens, nenes i adolescents amb càncer i les seves famílies, preocupades pel benestar dels seus fills i filles.

A la Unitat d’Oncologia Pediàtrica Integrativa s’atenen les necessitats físiques i emocionals del pacient segons l’evidència científica existent dins del tractament convencional. Els tractaments principals que s’ofereixen són la nutrició oncològica i l’acupuntura pediàtrica, que han demostrat les evidències més importants de benefici en oncologia. A través d’aquests i altres tractaments complementaris com el ioga o l’aromateràpia, s’incrementa el benestar dels nens i les nenes, i alhora s’alleugen els efectes secundaris, es disminueixen les toxicitats dels tractaments convencionals i s’aconsegueix un impacte positiu i una millora de qualitat de vida dels pacients.

Tant des del punt de vista emocional com físic, les medicines alternatives poden ajudar a alleujar els efectes secundaris dels pacients en tractament. A la Fundació Xana creiem en la necessitat d’aplicar totes dues medicines com a binomi inseparable per a la millora i la ràpida recuperació dels nens i les nenes.

Per saber-ne més: Click aqui