La Fundació

Xana Martínez Cullell és el cor i el motiu pel qual neix aquesta fundació de caràcter familiar, benèfica i sense ànim de lucre, amb un patronat que comparteix valors, objectius i també vincles familiars, ja que està integrat per la família de la Xana.

El propòsit de la fundació, que va ser constituïda a Barcelona el novembre del 2023, és treballar amb compromís, rigor i sensibilitat per ajudar les famílies que pateixen l’impacte de la malaltia d’un fill o filla.

Així era la Xana i així la recordem:

• Una nena amb molta llum, molt alegre i afectuosa. Amb un somriure enorme i sempre disposada a fer feliços els altres. Xana, la teva essència continua amb nosaltres, sento que ens acompanyes i ens empenys a fer realitat aquest projecte. T’estimo, mestra de vida meva.
  • Elena
  • Per definir una nena com la Xana, caldria fixar-se només en com n’era, de gran, el seu somriure; un somriure capaç d’inundar-ho tot d’alegria, frescor, bondat i espontaneïtat.
    És impossible no recordar la seva felicitat a cada aniversari familiar: sempre era la primera d’abraçar-te i donar-te el regal.
    Única i inimitable, i plena de sorpreses.
    Va ser un regal haver-te acompanyat, encara que només fossin 9 anyets…
    És un regal cada record que ens vas deixar. Ara et toca brillar allà on siguis i fer feliços els qui t’acompanyen. Sempre als nostres cors! Xaneta, t’estimem!
  • Luis

Patronat

El Patronat és l’òrgan de govern i representació de la Fundació Xana, i és el responsable d’aprovar els comptes anuals i tutelar els diversos projectes que desenvolupa la Fundació.

El Patronat de la Fundació Xana està integrat per:

Fundadores

Patrons fundadors